הנשיא ביקר במוסדות 'מגדל אור': "באחריותנו לבחור בטוב"

בנצי לייזרוביץ No Comments on הנשיא ביקר במוסדות 'מגדל אור': "באחריותנו לבחור בטוב"

הנשיא הרצוג ביקר במוסדות מגדל אור בראשותו של הרב גרוסמן, ונאם בפני תלמידי הישיבה: "יש לנו אחריות לבחור בין הרע לטוב. כשאנחנו בוחרים בטוב אנחנו עושים טוב לסביבתנו". הרב גרוסמן: "הרצוג מסמל כהונה של תורה ומלכות"

צילום: קובי גדעון/ לע״מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר היום (חמישי) במוסדות "מגדל אור" של חתן פרס ישראל, הרב יצחק דוד גרוסמן, כחלק מביקורו במגדל העמק.

בפתח ביקורו בישיבה אמר הנשיא לתלמידים: "כל אחד מכם בעזרת ה׳ יום אחד יכול לשבת בכסאו של ראש העיר, בכיסא של הרב או בכיסא שלי – להיות גדול בתחומו, להשפיע על העולם ולעשות טוב, לדאוג לאחיו ואחיותיו וכמובן לדאוג לעם היהודי.

"ברוח החנוכה, לא בכדי אומרים: ״כל אחד הוא אור קטן״, כי הנר מפיץ את אורו מסביב, ויש לנו אחריות לבחור בין הרע לטוב. כשאנחנו בוחרים בטוב אנחנו עושים טוב לסביבתנו".

הרב דוד גרוסמן הודה לנשיא ואמר: "הנשיא יצחק הרצוג מסמל כהונה של תורה ומלכות, נכד של הרב הראשי לישראל הידוע הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ״ל והוא בן של נשיא המדינה ידידנו מר חיים הרצוג ז״ל. הנשיא בעצמו דוגמה חיה להמשך דרכם של אבותיו כפי שחז״ל אומרים לנו שמי שסבו ואביו סימלו תורה ודרך ארץ גם הוא יזכה להמשיך את הדרך הזו, כנאמר לא ימושו מפיך ומפי זרעך ומפי זרע זרעך עד עולם".

לאחר מכן ביקר הנשיא בפרויקט ׳משפחתונים׳ – מודל מגורים המקנה לילדים בסיכון מסגרת חינוכית בתנאים התואמים להווי חיי משפחה. הנשיא שוחח עם הילדים ושמע על סיפורם האישי וחוויותיהם במשפחתון.



0 תגובות